2008年6月26日

小鶵兒

上星期六 (21/6), 我同細媽去Shopping 後回家途中, 經過在家樓下位置, 細媽突然話: 喂, o個邊有隻鵪鶉wor 。咦, 又真係有隻好大鵪鶉在地上行來行去por, 我就八卦行近一睇, Oh, My God , 原來係一隻羽翼未豐的一隻小鶵鳥, 有我成隻拳頭咁大ga. 我抬頭望又四處望, 周邊都係高樹, 根本唔知佢在那棵樹掉在地上呀

隻小鶵又未識飛, 如果唔埋佢, 佢唔識搵返媽咪, 又可能俾其他小朋友或大人當玩具玩死或被踢死, 最終, 我地帶佢回家了

希望唔會決定錯誤啦, 但唔帶佢回家, 由得佢在地上行走, 加上呢幾日惡劣天氣, 可能佢會橫屍街頭呀。

佢應該係一隻小斑鳩, 佢無左媽咪照顧, 唔知識唔識學飛, 好彩佢肯食米, 有大小兩便, 我都好放心呀

小鳥, 小鳥, 快快成長, 待你羽翼已豐, 就可以回歸大自然, 搵返你媽咪喇









1 則留言: