2008年6月8日

080608端陽戲水洛滿紅 (part 2)

有冇發現, 我張張都笑o架, 因為我係大自然陽光小男孩



細媽又來勇士上身, 放我在路旁的大石, 但媽咪怕高, 只可以負責影相咋

見嗎

媽咪係唔敢咁坐ga

回程時, 營地對出ge小石路, 又因為退潮而露出水面. 但我影完相, 又即起波浪, 海水又掩沒了.



一入赤徑村, 我就要抱起, 原來果家村民養左16隻大唐狗.

山上河水仍不斷澎湃流下來, 場面同聲浪極壯觀.


又要澗水喇.





返回西貢市中心, 媽咪見有佈景板, 硬係要我扮野ar, 激屎我


Lunch time先, 想唔到坐落, 先後分別遇上Jubee & 叻叻兩家ar.


媽咪都傻ge, 我行左一日, 僅倦啦, 仲行咩, 放入我個私家車袋, 由私人司機開車先o岩ga

o下, 又坐低, mud 樹ar


哦, 原來又食甜品, 我至愛芒果沙冰, 我食硬你呀



後記:

唉, 呢隻小黑狗, 現在唔知點呢

佢一個傻更更由馬路行落來, 差不多都近村, 媽咪以為佢媽咪在後邊跟隨, 我地唔敢掂佢, 怕佢媽咪以為我地對佢BB不利. 但.................

我地上路上, 一路唔見佢爸媽, 最後, 我地返回馬路時, 都行成大半個鍾. 佢媽咪原來在廁所附近周圍搵佢, 媽咪惟有大聲講加手指指方向, 佢又好似明白媽咪指邊度wor. 希望佢地母子團聚la. 事後, 媽咪徹夜未能眠, 好後悔唔用個袋, 捉隻狗BB返馬路, 唉, 希望小黑狗吉狗天相


沒有留言:

張貼留言