2008年6月18日

080615遲來的龍舟泳

今年龍舟節, 我同媽咪去左行赤徑澗水, 無去應節wor. 近日又唔太好天, 朝早又落雨, 細媽怕路滑, 一早安排食完早餐, 就由屋企行去九龍城/九龍塘同旺角行大運wor


我地食早餐時, 遇到一個小朋友, 又肥又多毛毛, 好cute ar


食飽飽, 開始今日大運行. 但點解咁曬ge


好野, 天氣好似放晴唔落雨por

媽咪在街上即場開家庭會議, 即落鎚回家拎袋入西貢ar


今日天上雲都好多, 但都要用傘遮陽光ga.


加上接近初十五, 退潮ar, 我同媽咪佢地爬出停車場石躉, 跑出去對出小島影相添


我地都係第一次爬出去咋. 但可惜婆婆腳短, 唔夠長腳爬出來, 蝕晒添


都話潮退, 細媽見好遠個小島, 水位都好淺, 咁佢又想試我膽量, 係咪真係怕左游水. 我都唔知點解突然咁好膽量行出海ar. 可能今日風平浪靜卦


我行出海, 來到呢個小1沙丘, Yeah, 我征服左la


後海灣都有好多海星ga, 但竟然有人去捉左佢地, 仲捉左過百隻走, 點解d人咁唔愛惜大自然同生命ga


終於婆婆佢地行到小島, 而我就一半要游, 一半要行lor. 因為有d地方, 水深差不多到媽咪膝蓋ga.




見嗎, 小島都幾遠ga.


游完水, 走去燒烤場沖下身, 又行下等全身乾返先走得ga. 回程時, 竟然碰到哈頭, 悠悠, Jubee, 仔仔, Juice, Nic Nic & To To添ar. 仲一齊去High Tea添


媽咪今次買左兩個燒味飯回家, 每個$12, 3人分剛剛好, 無在外食ar. 其實, 只要一家人, 簡簡單單, 輕鬆又過開心一日


5 則留言:

  1. 洛洛d毛 ..好似多返喇
    [版主回覆06/19/2008 08:57:00]真係長左多好ar

    回覆刪除
  2. 洛洛開始唔怕水喇喎  叻仔呀
    食 TEA 果陣有冇影呀
    [版主回覆06/19/2008 08:58:00]無ar, 師傅有大機都無影. 所有小朋友Zzzz 晒

    回覆刪除
  3. 洛洛比d 心機ar...你好快唔再怕水架..

    回覆刪除
  4. 個個都玩到攰哂 lu

    回覆刪除
  5. 我之前都有帶過小狗到西貢呢個灘遊水呢 !   果度最好係可以放得狗 , 又有好多其他狗狗一齊玩 , 玩得好開心呢 !
     
    洛洛都玩得好開心呢 !

    回覆刪除