2008年6月30日

080629閒逛龍旺

連連行雷又大雨, 我就悶屎喇

星期日本應係我 Happy Day, 但一早又來個雷暴警告, 出街夢想又泡湯

好彩到12點左右, 個天d 雲簿左, 仲有陽光滲出來, 細媽話不如照出去食午餐, 如果仲係無雨, 就行去九龍塘同旺角當行山啦 

Yeah Yeah

我身後就係裝修後ge 冬菇亭, 比以後乾淨好多, 而且仲有室內空調, 雖然距離屋企唔算好近, 但起碼媽咪有個地方, 可以同我一齊在室外食野ar 



我身後係獅子山, 見嗎


細媽準備定背袋, 一落雨, 我就入袋避


但今日個天起步時, 成日整蠱我地呀, 一行一陣間又落下雨, 我一入袋十數秒, 佢就停雨, 如事者3-4次呀




地下雖然濕漉漉, 但唔落雨就OK, 反正媽咪帶左雨褸同毛巾俾我喇, 唔驚por


在窩打老道天橋影相, 都幾高ga, 但我有大無畏精神, 又係唔驚


行行下, 又到左旺角花墟.


又輪到媽咪行街時間, 雖然我唔可以在人來人往街道行, 但總好過悶在家發慌ar


沒有留言:

張貼留言