2008年6月8日

080608端陽戲水洛滿紅 (part 1)

星期六黑雨過後, 媽咪好頭痛, 星期日帶我去邊, 細媽頭緒突然"叮" , 去行石屎路, 唔怕滿泥路.

自從屋企附近o既冬菇亭翻新後, 清潔又乾淨, 有室內冷氣, 又有露天茶座位, 我地先來個端午節早餐先.


係wor, 我仲未透露去邊wor  , 今日又係去赤徑, 但落地行左幾步, 4隻手腳都濕晒


起步位的廁所, 媽呼發現好多飛蛾棲身在內, 今日都見到其他小昆蟲ar.





鬼咩, 沿路都有好多小瀑布


我考慮好耐, 見媽咪行左過去, 婆婆又背後鼓勵我, 我先敢豁出去咋


睇下我濕漉漉o既屁股仔


嘻嘻, 幸好全部都係石屎路, 我好快又乾身.


天氣唔錯, 清早雖然有閃電又落雨, 但o依家仲係間有陽光, 都幾曬ga.


樹樹, 昨日傾盆大雨, 你有冇淋壞葉葉ar.


舒活筋骨先


我唔講, 大家一家唔知我身後營地浸滿水ga.


行完d, 去赤徑碼頭時, 細媽又勇者上身, 抱我出大石擺pose


在水中央, 其實我好驚ga, 但媽咪想影相, 我硬著頭皮扮笑啦


去到碼頭, 竟然有隻大蟹攔路, 我要保護細媽同婆婆


Woo Woo Woo, Woo Woo Woo


擊退大敵, 我要發出勝利微笑ar.


玩到差不多, 返回頭路lor.


Click and go to Part 2

http://faphylok.blogspot.hk/2008/06/080608-part-2.html

1 則留言:

  1. 雖然天氣麻麻 .. 但見洛洛依然行得好開心 ...
    我最LIKE ..就係見洛洛行山O既相 .. 一定都好開心 .. 的呢

    回覆刪除