2008年6月28日

心傷的一幕

今早同洛洛在診所等醫生時, 突然一個女仔手抱一隻淌血的迷你小牧羊犬衝入來, 尾隨一個男路人代拖另一隻雪橇而至。

放下傷重小狗, 個女仔狂哭得好利害, 全身發抖好激動, 細問下, 原來佢帶著兩隻狗狗在家附近散步, 距離診所不遠的交通燈路口, 隔一街口就是佢家, 佢手拖雪橇犬, 而小牧沒繫狗帶站前數步, 正當亮起行人綠燈時, 佢地正想橫過斑馬線之際, 有部紅Van 衝燈過, 仲輾過隻小牧, 紅Van 即時停下數秒, 當時街上有好多人指著紅Van, 司機頭也不回即踩油離開。 剛好一男路人好心, 帶個女仔並代拖其雪橇來一街之隔o既診所, 我地著個女仔報警之際, 碰巧有兩個警察經過, 我地代幫佢叫這兩位警察入來。

此其時, 男護士開門, 好抱歉咁話 : 隻狗唔得喇, 入門前後不到10分鐘咋, 隻小牧下月先到一歲咋

此刻, 個女仔情緒失控狂哭, 警員根本不能落口供, 加上個女仔無帶身分證在身, 警員惟有抄下其剛留在診所的電話及身分證號碼, 待稍後再聯絡佢。

據了解後, 因條例所限, 車輛除非車死的是受保動物, 即牛、羊、野豬等等, 但不包括狗在內, 警方先可以有權控告個司機, 現在警方只可將案件交由交通部跟進, 控告個司機衝紅燈。 如果狗主想追究, 只可循民事訴訟, 向司機追討賠償, 但狗主本身又無做好本份, 用狗帶拖緊狗狗, 自身都有責任o架。

果刻鐘, 我抱緊洛洛, 眼淚微淌, 好心痛呀

忠告大家, 出外在馬路上, 為保狗狗安全, 請緊記 : 為你寶寶繫上狗帶, 並將狗狗跟貼身旁呀!




4 則留言:

  1. 唉...漏左一條狗帶, 就無左一條生命

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年6月28日 晚上10:21:00

    意外真係意想不到的, 但可以預防

    回覆刪除
  3. 多年來, 我都抱住佢地過馬路ga
    [版主回覆06/29/2008 22:54:00]但我地今日在出意外的地方, 仍舊見d人唔帶狗帶ar

    回覆刪除
  4. 真係要小心一點呀...

    回覆刪除