2008年6月4日

080601泥鴨洛獅會

唉, 成日落雨, 好彩媽咪預左同我沖涼, 我僅係要玩盡佢. 

落雨呀, 天又陰, 媽咪唔帶大機怕淋濕, 所以只帶Fuji部炮機, 仲要全程Auto影, 反正要推高iso, 費事左set右set wor





但部炮機又可以zoom得近, 又可以微距影蟲蟲, 都幾o岩今日用por.


1cm大的小青蛙, 用大機無微距鏡, 影唔到ga.


我今日好free, 先在蜻蜓池狂奔.




再在新荷花池喪跑先.




 下雨天, d葉積聚水珠.

我已經成為一隻開心小泥鴨喇.


我又走去嚴石區再跑過, 我無跑落水ga.


係wor, 細媽, 我要......................


一共加埋, 跑左成20圈有多, 好攰ar.


上星期日, 我同婆婆及細媽食左日本餐, 今日試下馬來西亞加印度餐先.


嘩, 午餐都叫咁多, 媽咪小心變大肥婆ar.


原來係天后誕, 有醒獅匯演添.


飽餐又行去市中心逛下.  我又發揮炸兩力量先


臨近端午節, 龍舟出場了.

嘩, 早排報紙登, 有牛牛出沒在西貢市中心, 原來真ga.


又玩左一日, 係時候回家了.


3 則留言:

  1. 好多蟲呀=.=".......

    回覆刪除
  2. 落雨都有得玩,洛洛真係唔受天氣限制呢。^ ^

    回覆刪除
  3. 洛洛你好多街去呀,我最多係跟爸爸媽咪去食早餐,落雨一定冇街去架

    回覆刪除