2017年10月29日

171029四口組樂行城河畔

昨日, 婆婆行完步道, 連媽咪都覺攰, 提議瞓晏D, 校準時間去飯堂食午飯.
所以起步時, 已經 9:10, 太陽升高了好多.


細媽以為溫度會好高, 望下天文台, 沙田都係 22 度, 陽光照來都唔太熱.

始終小瀝源河少樹蔭, 婆婆神步向前, 陽光下, 我都要追返婆婆.

仲有一大段呀.

好彩, 婆婆都識在蔭下等.

婆婆昨晚話膝頭攰, 今日又精神奕奕, 所以要 keep 住行.

我最開心四口組齊晒, 一齊行, 好幸福.

昨日路程, 婆婆話係攰少少, 但還可以.

咁我地周六又可以齊人去行下短程山路喇.

當媽咪細心研究小花時.

我又跳上花叢八埋一份.

細媽話今星期唔可以沖涼.

好啦, 唔行草堆囉.

跑都得卦.

個個都在城河畔跑.

我又跟.


因為想早些食完飯, 早些回家休息, 我地好急步去打咭.

務必在 11 點左右到飯堂開餐.

一回頭, 我同細媽走得好快, 媽咪追到傻, 婆婆繼續慢條斯埋地行.

我都心急呀, 姨姨見我來都笑. 搵家位, 坐定定, 等婆婆, 姨姨, 我想點餐喇.

沒有留言:

張貼留言