2017年10月8日

171008節氣 : 寒露, 來了 ?

昨晚, 細媽話寒露了, 乜野來呀 ?

原來寒露 : 是二十四節氣中的第十七個節氣。每年九月中(西曆10月7日或8日)視太陽到達黃經195°時為寒露。 

下周開始氣溫下降DD, 亦會較乾燥, 白日更短, 所以, 我地等車時, 仍未日出, 天係藍黑的.


當落車時, 陽光已升上來.

氣溫 28 度, 今日有厚雲, 又有風, 都晨運好適合.

行到城河畔, 我已經精神奕奕, 又同晨運姨姨們打招呼.
佢地話我好幸福, 有三個大人陪我咁遠入來晨運.

其實係我陪佢地, 推動佢地郁下.

唔可以懶豬豬.

我呢個原動力都唔錯吖.

我又聽到佢地話, 又數幾時行山山.

要研究好, 婆婆又行到.

我都係中佬, 細媽會睇實我.

我知已經有個新背囊, 等我行到攰, 可以上車休息陣.

我都覺我比好多好朋友仔幸福.

時間差不多.

吹陣風, 要回程.

雖然狗街坊都出來, 但我地都係傾幾句就走.

因為連媽咪都幾肚餓.

咁, 仲唔快手開餐 ?

沒有留言:

張貼留言