2017年10月7日

171007秋意來了在大潭

清晨起來, 陣陣涼風, 來到陽明山莊大潭郊野公園閘口, 吹來好舒服.


連 cooling coat 都唔駛著, 毛毛吹到飄逸.

陽光在厚雲中.

令我唔會熱.

在山影下, 我輕快走.


好 high 呀.





細媽 : 因住喪跑到攰攰豬呀.

事關我前日行完晨運, 昨日午餐都唔想食, 只想瞓多D.

出來吹下, 又醒神返晒.

MVI_5013

但今日又出街.

天氣又舒服.


難掩心中喜悅, 婆婆都在後面 hea 啦.

可能跑得急, 準備落在霸前, 我嘔黃膽水, 嚇親大細媽.
但嘔完, 就成個鬆晒.

呢條線適合婆婆行, 但媽咪又想帶我去其他地方, 內心矛盾.

我都快 13 歲, 媽咪都想帶我去多幾次山野.

呢 D 唔係我諗.

對我, 度度一樣.


今日黃色火災警告, 表示開始會漸漸乾燥.

上水塘都開始無水流落來.

今日早左出來.


又行快左.

雖然有風吹, 但陽光照來, 開始覺灼熱.

兩個鐘多點行完, 對我同婆婆剛剛好, 安頓下, 又要坐長程車, 返屋企飯堂了.

沒有留言:

張貼留言