2017年10月1日

171001天佑我在大潭行

今日又半夜雨, 但六點時, 見雨停, 三母子齊出發, 唔信又咁巧合又來西雨卦.


陣陣風, 好舒服, 今日又係帶齊出街多寶:
雞肉乾, 水碗, 冰包, 風扇仔, cooling coat, 雨衣
出門數過, 無漏.

又唔熱, 唔駛穿 cooling coat.

不知幾爽.

跑下都唔氣喘.

行行下, 竟有雨滴滴, 即刻著返雨衣先.

雨點灑左一少陣咋, 媽咪怕我焗, 一見停點點雨, 又幫我除雨衣.

今日得我三個, 細媽話都唔會行快左.

點解呢 ?

唔駛等婆婆喎 ?

細媽話關我事.

因為我行下, 八卦.

又唔聽講.

開心彈彈跳.

仲要係......

途中又玩鑽草, 黐晒好多鬼針草種子上身, 有排清理.

又要花時間食旱餐同飲水.

其實媽咪都有責任.

堅持要打咭.

佢話每次影出來都唔同, 唔可以唔影.

行平路, 咪趕返時間囉.



衝....

唔得, 陽光出來, 快走會散熱唔夠快.

睇雨超好陽光.

但又吹到傻.

行完全程, 都用左兩小時十五分鐘, 三母子都唔係快好多, 急急安裝冷氣私家車回程.

返來時, 兩程車都唔駛等太耐, 但一到飯堂坐低, 就橫風橫雨.

我地今日好好運, 天佑我們.

雖然在戶外, 有瓦遮頭呀.

雨過天晴. 天有不測之風雲, 真係難測.

婆婆玩完, 去埋大姨媽家, 難得佢地一家四口齊心, 我地去一齊做節呀.

返到屋企, 在露台見到月亮, 雖然唔係滿月, 但都好明亮.

過多三日就中秋節, 據知唔會好天, 今日望多幾望先.

沒有留言:

張貼留言