2017年10月5日

171005中秋後

昨日中秋節, 白天都有雷雨, 晚上亦灑下陣陣雨, 雖然預測今午天色明朗, 但都預計唔到今早會點, 再者, 星期六話天氣唔錯, 今日都係城門河啦.


休息左兩日, 今日精神都唔錯.

行下, 八下都幾好.

出到城門河, 望上天空, 似乎都應該轉晴喎.

相信唔會又突然驟雨卦.

晨運姨姨見到我, 都好開心同我打招呼.

細媽本來想今日又行大潭水塘, 等我聽日休息夠, 星期六行啦.

現在都有成 27 度多, 好彩呢邊有大樓擋陽光, 加上東北季候風下.

都唔駛著 cooling coat.

到打咭位.

感受下帶點熱的中秋.

陽光照來暖暖.

相信, 過多兩個星期, 都可以試下行山.

蝴蝶又出沒.


MVI_4992

回程係最開心.

特別興奮.

上次姨姨見我, 都記得我, 話見左我五年呀.

沒有留言:

張貼留言