2017年10月25日

171025續牌仔

又十月, 診所有短信提醒媽咪幫我打年度預防針.
細媽有假期, 識自行預約, 今日下午放假帶我去打針.

我見佢下午返來, 又拎私家車出來, 我開心跳上車, 點知中伏.


明明早幾日, 在家上磅, 減到 5.7 kgs, 唔明點解到診所, 竟然磅到 5.9 kgs.
今日見陳醫生, 因為羅醫生半退休, 少應診, 而我又鍾意姐姐多D, 可能覺姐姐溫柔啦.
入房, 醫生睇資料, 竟然無瘋狗針記錄.

細媽即問媽咪, 媽咪上網睇 Blog, 原來, 我個牌仔在 4/8/2017到期, 8 月時, 媽咪收到短信提示, 但佢只記得我要 10月中打年度預防針, 唔記得 3 年前 8 月 4 日, 因為我驗血報告唔太好, 醫生怕我受唔住, 建議分開左瘋狗針及預防針來幫我打.

唉, 原來我變左無證毛孩兩個半月.

細媽為安全起見, 年年都同我先驗血, 如果驗血報告唔理想, 就要分開來打, 首要先續牌仔.
亦有幫我檢查下眼仔, 頭頂粒水瘤同腳趾肉瘤.
醫生話頭頂粒水瘤無事, 腳趾肉瘤都可以唔埋.

報告出啦, 醫生話蛋白偏高, 應該係我少飲水, 血小板偏低, 似因為太緊張. 仲問我係咪食老狗糧. 細媽回佢係自家煮, 醫生叫可以加多些水. 其實我餐餐都係食水飯.


可以一次打齊兩支疫苗, 但今星期唔可以出怕, 因為怕弄污糟要沖涼而濕到傷口, 亦怕我打完兩支針會攰.

下次續牌仔, 我已經係 15 歲了. 希望媽咪唔好又忘記.

終於在驚慄下, 安全步出診所, 快回家.

沒有留言:

張貼留言