2017年10月2日

171002攰攰晨早

今日係假期第三日, 昨日都未瞓夠, 今早摸黑起身, 我都唔信郁.
婆婆昨日無同我地行, 佢一來, 一支箭向前走.


昨晚又係零時左右又落雨, 今早起來時, 地都濕濕. 依家乾返D.

我追到婆婆.

拍住行先.

藍天呀, 今日話仍有間中驟雨.

落雨唔驚, 預左濕.

我仲係攰攰樣, 唔好行咁多, 星期四又放假.

有兩日在家休息, 應該回到體力卦.

係都唔會去邊遠.

因為又預告, 中秋節又多雨.

咪行城門河囉.

早出, 早回, 返屋企休息.

仲未到適合行山日子.

我繼續半退休生活, 又可以陪婆婆.

剛才都有陣驟雨, 都濕晒手腳了.

回程喇.

每次都好開心.

因為又可以齊齊早餐, 我真係好鍾意晨運呀.

沒有留言:

張貼留言