2017年10月28日

171028重陽登高身體好

好早已經諗, 今日重陽節可以去邊行, 又想就行婆婆, 唔可以坐太長程車.
起初想去西貢上窰或者香港仔水塘, 又怕遇正多人拜山, 多人搭車.
媽咪問婆婆, 如果行東區自然步道, 中途多廁所, 回程車程較短, 婆婆話應該可以.


終於, 又齊四口組.

但起步無耐又出事, 媽咪可能今早起身著涼, 肚痛,  又想嘔兼肚瀉, 好彩趕到去廁所, 瀉左好耐, 浪費左成半個鐘, 真係無鬼用.

睇下婆婆, 鬼死咁精神.

過埋大霸.

休息一陣.

拎出行山杖.

婆婆, 我地準備登高喇.

今日重陽, 起步時, 應該登高, 但我地先往下行, 咪大錯囉.

好彩得媽咪係咁, 食晒衰野擋晒. 我倆婆孫無事就得.

我地都想成日四口組.

咁會開心好多.

上到大風坳, 好多人, 好嘈呀.

每年重陽節, 都特別多人出來行山登高.

因為多運動, 身體好.

越來越多人上來.

我地在中午最熱前, 要落山.

因為早上清涼得 21 度, 但現在 27 度了.

婆婆久休, 初試長些行程, 暫時都應付自如.

下星期都會好天, 繼續郊遊.

陽光漸猛烈.

行山人亦上上落落.

因為我今日又成日跑上跑落, 行到呢度, 細媽怕我太攰, 話抱我落山.

今日因為媽咪, 全程用左 4 小時 15 分鐘先到英皇道. 希望下次唔會又咁啦.

沒有留言:

張貼留言