2017年10月21日

171021東區自然步道

媽咪星期一出發, 參加左黃山五天行山團, 在黃山風景區行左三日, 返來腳酸痛.
婆婆今日又跟大姨媽去玩, 我地夜上先匯合, 所以, 先在陽明山莊出發, 到霸位先決定往上定下行.


今早得 22 度, 好清涼.

一路行, 我忍唔住一路叫.

我太開心, 因為呢星期, 細媽晚晚做到 8 點幾先返來, 媽咪又唔在家.

終於, 今日, 有大細媽陪喇.

嘩, 蠑螈朋友, 好彩你剛好在路中心, 好危險呀, 睇住漁護署車車來往數次, 都車唔到, 帶你返落溪水先.

婆婆唔陪我地行, 下星期要搵條路, 希望方便佢.


今日比上星期藍天.

亦無咁大風.

媽咪話行石級唔得.

咁我地上大風坳啦.

上落斜, 無石級.

媽咪真渣豆.

又見逝去的朋友了.

媽咪, 我會叫細媽行慢D就你.

上星期, 我同細媽一支箭上左去, 今日影返冷氣走廊.


我地又遇到上星期, 請大細媽食糕點的姨姨同伯伯, 佢地一見我就認得, 仲即時拎紅豆糕請大細媽食, 佢地真有口福.

今日大風坳, 唔大風.

落來仲開始熱.

本來, 大姨媽約我地 9 點出發去玩, 就係怕遲出發, 會熱死我, 我地先三母子早行.

今日就媽咪, 成 10 點 2 先來到呢個位.

比上星期慢左 40多分鐘.

屎, 又俾媽咪影到我衰衰樣.


入秋, 多左人行山.

好難先就到行山人走開晒.

地面熱呀, 媽咪見我又曾經開心喪跑, 怕我腳攰又地面熱, 於是抱我落山.

到英皇道, 又係時候回歸, 細媽, 你可唔可以快D整好冷氣私家車.

我好想快快跳入去Zzzz 呀. 休息夠, 今閱去大姨媽家開生日會呀.

沒有留言:

張貼留言