2017年9月30日

170930雷雨後的午

一大清早, 又大雨, 都唔可以出去晨運.
到 9 時左右, 雷雨區走到我家頭頂, 轟轟聲, 嚇到我好驚, 細媽緊熙抱實我. 仲話雷暴警告有效到 中午 12:30. 
點知捱到 10:45, 雨停加埋雷暴警告都取消左. 
大細媽按奈不住, 即時行動, 換衫.
我見媽咪唔係返工衫, 即鬼死咁興奮, 扭晒pat pat , 笑晒口, 跳跳行, 等佢快快抱我梳毛呀.
第一站, 醫肚先. 一在飯堂坐低, 見太陽出來了. 大細媽心急, 以為仲會有雨, 雨衣就帶兩件,  cooli ng coat 及冰包就無帶出來.


好彩入秋, 太陽轉左角度, 仲未烈日當空, 我地行呢邊, 仲可以有高樓擋住陽光.

嘩, 同今早都唔同.

諗住 hea, 我都係見有櫈都坐下.

每張櫈都上去坐.

但都係草草清涼D.





真係好爽, 無呃你.

今日都唔會撞到朋友仔.


夠晒天氣好, 所以我地行去大圍就返屋企.

唔知聽日點呢 ?

但就肯定左, 婆婆有節目, 明天三母子自行活動.


到底聽日天氣點呢 ?

我估會好過今日卦.

希望在明天.

就算有少少雨, 大細媽都會同我行下城門河.

係無婆婆參與咋.

行左都係個多鐘.

唔夠喉, 返轉頭來回多一陣先.

行左個半鐘, 差不多, 返屋企又可以瞓個晏覺.

沒有留言:

張貼留言