2016年2月21日

160221凍凍的Morning Walk

一長一短, 剛好迎合我同婆婆的大年紀生活.


今早瞓飽飽, 又來城門河輕鬆行下.

今日8 點多, 已經掛起季候風警告信號.

真係大風到不得了.

呼呼風聲.
MVI_8426

少些馬力都企唔穩.

我有我堅持, 今日堅持由翠榕橋過對岸.

我覺得呢邊細些風呀.

起碼, 到現在, 都無吹到傻.

咁, 點都要由沙燕橋過返沙角邨.

否則, 邊有午飯食.

婆婆充滿能量, 笑晒口.

但我仲係唔敢笑出來.


所以, 洛不能比花俏了.


下星期, 進入生日周, 唔知大細媽點同我慶祝.

希望唔落雨啦.

又唔好太凍啦.

咁我同婆婆就開心多.

行行下, 又到大圍.

又兩日隻期完結, 我要好好休息, 迎接下星期.

沒有留言:

張貼留言