2016年2月14日

160214愛在27度下的人日情人節

又係睡到夠先出動, 太陽都升得高高, 好多個晨運日, 未見咁好陽光.


之前休息左兩日, 昨日, 我行完山, 晚上都攰到無玩波波.

可能昨日太潮濕, 今日曬返, 吸收陽光, 精神爽利返.

今早都似有點熱.

但今日又有冷鋒來.

襯天氣和暖, 做多些運動.

咁就身體好, 無咁怕冷.

天氣時冷時熱, 杜鵑花都被騙, 提早開了.

我聽到有五臓廟叫, 我要急步打救.

我醒目, 救左四個五臓廟, 包拮埋自己.

接近中午, 氣度上升.

媽咪睇天文台, 原來沙田有成 27度.

好彩我無在空曠位置.

又剛好有雲擋了擋太陽.

婆婆都熱到除左外套.

我都唔怕, 唔過對岸就無咁曬.

間中陽光曬下, 身上無咁易發霉.

雖然成 27 度, 但中午後, 間中吹勁風.

有片為證.
MVI_8379


開心時刻, 半日夠了.

有勁風下.

我地又漫步往大圍, 坐車回家.

今日, 我浸泡在大細媽的愛, 在27度下, 簡單地渡一個開心人日情人節.
今晚, 細媽又為我買左我至愛的焦糖芝士蛋糕來慶祝情人節, 我覺得超幸福呀.

沒有留言:

張貼留言