2016年2月28日

160228洛迎11在彭福

上天對我真眷顧, 今日係我 11 歲生日, 一連送我幾日藍天.
始終 11 歲了, 昨日玩左遠程, 今日要Hea. 雖然今日跑馬, 但 0900 -1130都開放彭福公園, 細媽話來影下生日相.


影快D啦, 我心急想玩.

媽咪 : 你交下功課, 等我交差.



夠未呢 ^^

我要去搵朋友仔玩.

呢多張官方相.




靚仔嗎 ^^

媽咪, 我腳仔濕晒, 唔靚仔, 唔想影呀.

交張行貨.



成日俾大細媽笑我比人跑得慢,其實我慣跑沙灘, 唔跑草地呀.

MVI_8599

呢個朋友仔叫三腳, 真係得三隻腳呀, 好友善, 係人都跟.

佢兩個主人養左五隻狗, 隻隻都係流浪過, 有病, 有殘障, 有眼瞎, 但都好鍚佢地.

成 10點半, 我地要去沙角邨食飯.

行快些.

走呀.

婆婆, 你叉腰都要行, 唔好懶.

仲未食過野, 我想留肚.


過橋, 好緊張.

快呀.

醫完肚, 又係去大圍走, 天氣好, 周圍都掛晒萬國旗.

細媽話城門河常來, 今日生日, 要拎個蛋糕留影.



好開心呀.

因為我偷聽到, 細媽會安排星期三放假.

婆婆話都出動.

當日預告天氣好.

唔知會唔會興奮到瞓唔著.

我生日周, 兩日都好開心.

今晚, 相信都會有大餐卦.

都係快些返屋企.

等細媽多些時間準備先.

沒有留言:

張貼留言