2016年2月13日

160213極度濕潤在深井

一股溫暖潮濕的海洋氣流正影響廣東沿岸地區, 都知無乜地方可以去, 一於入深井.
當的士過汀九橋時, 好似上了駕空仙境, 連司機叔叔都嘩一聲.

今早場雨都無落在深井, 有無咁濕呀.


好彩我地都係行石屎路, 唔行泥路.

休息左兩日, 又有街去, 開心屎.

上左少少高度, 周圍都係霧.

連青馬大橋都望唔到.

立春後, 花兒開.

滿山吊鐘, 又見木薑子花, 好靚.

起步頭段.

全家都樂在仙境中.

無雨, 但地面濕碌碌.

我連肚仔都濕到滴水.

認得呢度嗎 ?      喜香農莊呀.

今日望到個牌, 原來英文叫 Parents Farm, 相信大家都明白意思.

主力行車路.




濛朧朧.

婆婆 : Hi, 你見到我嗎 ?


每張相都披了層紗.




媽咪 : 洛洛, 唔好行太快, 望唔到你呀.

等齊人.

否則走失一個就唔好.
MVI_8331





MVI_8336


嘩, 又濃霧來.


人走入霧中, 慢慢消失.


等埋媽咪.



年初一, 吊鐘王仍未開得太靚, 今日更燦爛, 有些已掉在地上.

咁濕, 開風扇吹下先.

雖然帶定雨衣, 又無雨落, 但我仍變濕水洛.

桃花仍盛開.

花瓣遍地.

今年無去獅子會睇桃花, 在生態園睇都一樣.

細媽, 行快快.

我等食點心.

又回到大閘位, 濃霧散了好多.

咦, 太陽 .

出太陽啦, 真係下午有陽光, 行完半天, 剛好夠時間食午飯.

深井西餐廳今日有營業, 可以食個舒服.

是日午餐甜品係芝士餅, 大細媽知我最鍾意食芝士餅, 分左好多俾我呀.

沒有留言:

張貼留言