2016年2月20日

160220團拜城門畔塘徑遊

每年農曆新年, 大姨媽會就晒大家一齊團拜.
佢地全家新年去左旅行, 所以約今日, 早上, 我地同大姨媽三母女行下城門水河, 下午, 姨丈同肥舅父一家匯合.


昨日由下午落雨到今早半夜先停.

見停雨了, 立即約埋在城門水塘起步行大運.


今日有個 Ultratrail Hong Kong 長跑, 最長係 156KM, 巧利害.

我的兩位美少女表姐.

仲有嬌俏婆婆.

今日主要繞城門水塘, 即畔塘徑一圈


全女班嘩嘩叫, 睇我得一個男仔頂 6 個女, 仲勁.

涼涼地, 好彩大部份地面都乾了.

唔怕行到濕肚仔.

都唔怕, 媽咪帶定毛巾同多件褸俾我抹身替換.

咦, 大姨媽, 你好急咩, 等唔到去廁所, 好我咩 ??

太陽出來, 好溫暖呀.

話咁快, 又回到大霸.


媽咪先去廁所, 細媽見我咁定, 叫我乖乖坐在大表姐大腿等, 佢又去埋廁所.

我第一次坐大表姐大腿咋, 仲好安定, 大細媽都未見過, 其實我同大表姐係最熟.

天氣好到不得了.

今次, 大姨媽帶我地行另一條路落梨木樹.

沿路, 都有好多昔日寮屋的遺址, 呢個就係廁所.

因為係車路去配水庫, 要留意有無車來往.


經過村屋, 有狗狗, 都係抱抱安全些.
我地去左葵芳團拜, 佢地食得太開心, 唔記得影大合照呀.

沒有留言:

張貼留言