2016年2月10日

160210初三赤口細媽日

今日農曆假期第 5 日 - 初三赤口, 亦係細媽新曆生日.
玩左幾日, 我都攰了, 所以佢地安排睇早場, 咁我就繼續在袋內多休息兩個鐘.
我有幾年陪睇經驗, 佢地有佢地睇, 我有我瞓.


瞓足精神, 又去城門河行下.

年紀大, 真係無以前咁快充電.

所以, 大細媽都會就住我來安排.

行下, 又去飯堂食午餐, 有個姨姨一直當我係女仔, 今日, 姨姨識改口叫我靚仔喇.

明天, 大細媽又回復正常上班日.

本來, 細媽公司星期四及五都放假.

佢怕有佢在家, 我唔專心休息, 所以返工加班.

有好多人聲.

原來車公廟打蛇餅, 好彩我地行另一邊去大圍咋.

人頭湧湧, 都擔無的士回家, 好彩少人坐的士, 我地好快又回家, 仲可以又有個甜午睡呀.

今日係細媽生日, 佢公司每月都有生日之星生日會, 但二月得佢一個人生日, 年年都好似專誠同佢慶祝 XD

大媽話今日包晒佢所有使費, 除外家務另外 XD

1 則留言: