2016年2月8日

160208初一深井行大運

大年初一, 天氣好到不得了, 當然全家齊齊行大運.


起身時, 凍凍地, 都係著件褸頂下.

行左一陣, 全家都除晒身上厚衫.

今日好似無大除夕咁乾燥喎.

上清快塘村一段, 滿處都開著吊鐘花.

時日炎熱咁, 要自己安排適當時候小休.

行石屎車路定泥徑好, 最後決定初段行下山徑.

行泥路, 我腳仔舒服好多o架.

但石級會多些, 婆婆都話行山路o架.


每次, 有三個身影伴我行, 我好安心.

藍天, 沒有一片白雲.

婆婆, 唔好擔天唔望地, 掛住天上無雲呀.

整片山頭都係吊鐘花, 又紅又綠, 身心舒泰.

又十字分岔位, 我地最後揀右邊往林徑清快塘徑, 行長返少少.

預返落回深井村食大年初一午飯.

話咁快上返車路.

和暖的大年初一, 洛家四口組, 朝氣勃勃, 齊齊行大運, 無野重要過齊齊整整, 健健康康.

婆婆都會陪癲.

齊齊癲到 99

繼續開心行程.

齊齊手牽手.

齊齊陪我走.

齊齊共歡欣.

洛家, Yeah.

唔些吊鐘花, 仲見吊鐘王.

又快到午間.

三名女子, 又開始諗有邊間食店有開.

抵生態園, 桃花應節.

雖然得一棵, 但都好靚呀.


密密腳.

因我聽到有人叫肚餓.

唔好停.

出郊野公園範圍, 行多半個鐘就到目的地.

明天又係好好天, 但唔安排行山了, 事關我年紀大, 唔可以拉得太盡.

我地講左好多間都係收爐, 好彩全記有開, 每樣食品, 新春期間加兩蚊.
唔旨在味同價錢, 有位坐, 唔錯喇^^

1 則留言: