2016年2月16日

160216我與細媽漫步

上星期四同五, 細媽為怕我太攰, 反正又堆左些工作要趕, 所以回公司加班.
今日補休, 同我出來行下城門河.


婆婆唔肯跟來.

得我同細媽咋, 真係好想媽咪突然在後邊出現.

細媽話媽咪返工, 叫我專心行.

得我兩個, 好快到划艇會.

要食早餐喇.
 

補充好體力, 到去飯堂為細媽補充喇.

都係過返大涌河橋路會好些.


原來,平日, 都會有朋友仔出來.

大家禮貌打下招呼先.

咦, 見沙燕橋呀.

等我加快腳步.

細媽 : 洛洛, 等埋細媽呀.

Yeah, 到飯堂, 俾我霸到好位.

細媽, 快D叫野食, 我等緊你俾雞我呀.

兩母子有足夠體力, 一於去埋大圍先走.

今日都算有點凍.

又有風.

所以, 今日無除衫.

無婆婆, 我地快好多, 行去大圍近大路, 再轉返城河道.

兜多個圈仔.

行返去大圍鐵路站, 再坐車回來.

回到家, 當然要洗腳吹乾.
但細媽, 係都唔駛我咁誘人pose分享俾人卦.





沒有留言:

張貼留言