2016年2月9日

160209初二彭福團拜

充沛陽光下的初二, 我地約左朋友仔去彭福團拜.


我地都遲了些少到達, 噹得家今日臨時不來, 我地照去, 因為迪蘇都會照來呀.

佢地未到, 我周圍去玩下先.


可能時間仲早, 唔係太多朋友仔.






迪蘇快到, 出返門口接佢地先.

打招呼係必要的.

我同蘇菲今日無互相恭喜發財, 因為見慣見熟了.

迪奇都爭取時間去探索, 我都係.



熱喎, 都係搵個位乘下涼.

迪奇話呢個位好, 有少少遮陰, 有少少陽光, 正.

蘇菲更識揀.

 團拜大合照, 似乎我地有距離, 遠左些.

影完, 仲唔急住去搵其他朋友仔咩.


迪蘇繼繽留守.

午飯時間到, 大人去沙角邨食團拜飯.

我地走快些, 怕停車場無位.

新年多人, 我地要霸位.

入車場時, 見掛上"滿", 好彩好快搵到個好車位.
食堂今日照常營業, 雖然得幾款粉麵及三文治選擇, 無飯, 無套餐, 飯品另計, 又加二, 但幾個伙記都認得我地, 熱情招待我地任坐, 新年有地方落腳聚聚, 抵啦.



沒有留言:

張貼留言