2014年4月5日

140405大棠至大欖晴朗清明日

今星期一直天氣麻麻, 又落左好耐雨, 雖然昨日已經轉晴, 但大細媽怕樹蔭底山路未乾透, 唔敢同婆婆行, 而且今日係清明節, 由深井青龍頭起步, 一定好多私家車及小型旅遊巴進出大欖一帶掃墓, 所以, 媽咪話由大棠起步, 靠大欖水塘路行, 最多都係越野單車, 安全多D.

或者係假期關係, 今早都幾狗地來行山.


初春, 楓香樹長出嫩綠幼葉, 令四周都充滿朝氣.

原來楓香楓, 除了入冬轉成紅葉外, 嫩葉都係紅轉綠, 好靚呀.

又話間中有陽光, 我地出門時, 都現在都陽光充沛.

我大個仔, 亦都好熟識呢帶 , 所以我會靠邊行, 有單車或大車來時, 都企定定讓路.

行行下, 細媽又大叫, 原來佢見到佢至怕

綠色楓香樹下, 感覺一樣美.


到小休位 - 吉慶橋.

我地行緊時, 有一大一小旅遊巴駛入來, 應該係去田夫仔一帶, 清明重陽前後, 行大欖郊遊公園一帶, 要識搵路行.

以為白花油麻籐已經開晒, 今日仲見有呀.

媽咪 : 點解好似入邊有隻狗咁 ?

係我呀, 我入去八卦之o麻.

婆婆行山都擔天望地, 唔係得我呀.

本來到圓墩郊遊徑起步點, 媽咪提過行, 但又驚半路泥地未乾, 繼續行返水塘路.

OK啦, 行邊都自由行, 輕鬆自在.


係留意下有無車來往o者, 呢D係大細媽責任.



到越野單車訓練場, 又見呢棵紅杜鵑花.

年年都紅花盛放.

我都唔識騎單車, 但我識玩障礙物.




賣萌


見大霸喇.


雖然今日晴朗天, 陽光普照, 但仍有陣陣涼風吹來, 行山都唔太辛苦.


來得太多, 我今日揀呢個位打咭.

又係揀過大霸, 轉往水務署員工宿去青山公路.





到大欖懲教處, 我可以休息, 因為行車路邊唔安全.
都夠晒皮, 要回家休息下.
明天有約, 希望唔會朝早就行雷大雨啦.

1 則留言: