2014年4月19日

140419復二之上窰郊遊徑

昨日天氣唔算, 無熱屎我, 今日又安排短程線, 行半日就回家. 唔想諗, 最好來上窰郊遊徑, 慢行唔駛兩個鐘.

一入到西貢附近, 見四周山頭都俾厚雲蓋了, 仲要係霧氣好夠, 入到元五墳, 天陰陰, 唔曬, 正合心水.


媽咪買左部新傻瓜相機, 預左相片質素唔可以同專業級相機媲美, 勝在方便攜帶,
我知佢仲等緊比較好的呀

我行開八卦一陣, 你地就起步....等我趕返前先.

細媽 : 係你自己行開, 叫佢你行, 你唔行咋, 仲好講

媽咪話自動白平衡唔太得, 好似偏了紅, 唔通睇慣左N記

部機有個功能, 就係魚眼效果, 合晒細媽影我大頭相.


白平衡改返太陽, 好似順些.

媽咪話今日天陰, 肉眼眼四周同樹木都有點偏紅.

但細媽話有紅咩, 明明係見到綠色.

遠景係濛濛的.

曝罟灣營地, 無人幫襯.


開始有水源流下, 但媽咪唔俾我落水, 佢怕水唔太清潔.


傻瓜相機係難影到陰天下的細緻景.

但擁有微距, 媽咪又鍾意.


大頭洛再現.

再近D.


仲係天陰陰呀.

當快行完時, 陽光先出現.

拖拖下, 行了兩個鐘, 途中係等媽咪玩相機.
 

來到上窰民俗文物館旁的廢屋, 見有些植物高高排.

攀藤科植物, 花小, 要搵下學名先知.


頭頂太陽, 遠方厚雲. 

係曬了少少, 我都願意俾媽咪影一張啦.


龍坑水位又高了.

過埋復興橋, 我今日活動結束, 接住咪做陪客陪食lor.

回到家樓下, 剛好鳶尾蘭盛開, 黃昏就枯萎, 花期短暫, 所以, 媽咪話我地全家要珍惜每一刻呀.

2 則留言: