2014年4月7日

140407覆診日

三月尾驗血完, 今日回許醫生睇報告.

驗血報告唔錯, 癌症指數係無, 即係唔驚呢刻有事, 肝酵素正常, 病毒數量在超低水平, 當然驗唔到係最好啦. 醫生話食了一年三個月藥, 成績唔錯, 保持半年後再驗血, 六月左右照超聲波, 年尾做 Fibroscan 就得. 佢仲話隻藥專利權快過, 到時政府醫院有機會在國內取藥, 相對比較現時會平好多, 甚至可能唔駛錢添. 我只要藥物有效又安全就得呀.

仲有, 佢話叫我睇政府醫生時, 順便申請PPI-ePR(Public-Private Interface - Electronic Patient Record Sharing Pilot Project 公私營醫療合作 - 醫療病歷互聯試驗計劃), 當在政府醫院驗血後, 佢可以上網查閱, 政府醫院無幫我驗的項目, 佢先幫我驗, 咁我就可以節省金錢.

二月尾輕微傷風後, 氣管仲有點喘, 搞到左右骨膜都發炎, 醫生順便用耳筒幫我聽下呼吸, 肺部正常無雜聲, 即唔係哮喘, 佢話天氣改變咳幾聲, 無其他症狀及痰, 即係氣管敏感, 都市病, 食敏感藥就得.

呢位醫生真好又細心, 謝謝你.



3 則留言:

  1. Good呀,仲遇到個好醫生,續繼Good, Good, Good

    回覆刪除
  2. 真係Good 呀!你生活咁健康一定Keep 到!恭喜哂

    回覆刪除