2014年4月13日

140413入夏前吐露港單車徑步

似乎夏季已經來臨, 昨日, 大細媽商量左好耐, 行山太熱, 游水又怕水仍凍, 去獅子會又成日去, 於是決定早出發, 由大埔沿吐露港單車徑步行去馬鞍山, 沿途有公廁, 咪唔怕中暑o羅!

紅棉盛放, 天氣暖洋洋, 四個星期前來時, 幾棵紅棉爭妍搏麗, 好多龍友來拍照, 今日紅花, 所餘無幾.


沿海濱行, 陣陣風, 希望唔會太曬.


貓貓同媽咪四目交投呀.

路邊野花不要採, 路旁菇菇都唔好亂摘來食呀.


媽咪遠遠見呢隻已經係咁擺pose, 好型.

氣溫都開始高.

好彩中途都有休息乘涼.

途中有侍婢打傘遮蔭, OK啦.

當然又有途中聖水灑身.

熱了, 又坐下.

灑水唔夠, 仲即場露天淋浴, 舒服晒.


今日係入夏前最後一次行吐露港單車徑, 下次應該係半年後.

離開白石角公園單車徑, 細媽叫我上私家車呀, 佢地唔會傻到要我在烈日下行, 到馬料水, 又有風吹, 細媽肩膀攰, 我咪自己行陣.

有涼亭呀, 等我走去霸位先.

但埋到去又俾人坐了, 惟有繼續行程.

到水廠街, 因為今日單車多, 行人路又窄, 我再次上返私家車.

到沙田馬房, 有橋橫渡過馬鞍山大水坑村, 太熱, 我地在樹蔭樓級位休息一陣又起步, 在大水坑村搵左一間有露天位意式餐廳食午飯, 接著o拿o拿臨飛的士回家
下星期四日復活節假期, 咁熱, 點安排好呢

2 則留言:

  1. 呢段路全平路又有景, 好好行啊~ 不過好曬囉~.~
    毛姐唔會行到呢架啦, 旁邊的車聲太響了=.="

    回覆刪除