2014年4月21日

140421復四之獅子會及西貢海濱

今日係四日復活節假期最後一天, 朝早雨紛紛, 唔緊要啦, 前三日返來, 都係清水沖身, 都預左今日大清洗, 變泥鴨都唔怕.

在落車附近, 發現一棵首冠藤, 查資料, 原來屬洋蹄甲屬, 怪不得花型咁似, 只係細棵及係木質藤本.



來到獅子會, 地就少少濕, 唔係起初想像中就惡劣. 玩盡先.


係咪今早毛毛雨, 無乜朋友仔來 ?

惟有自得其樂.



又或盡情掘掘掘.

上次來, 荷花池D荷花及蓮花都枯萎晒, 走去睇睇今日情況點先.

嫩葉張出來, 好快又有靚靚荷花張出.

未有荷花睇, 睇下睡蓮先.

部新傻瓜機, 有30X光學變焦, 加埋 4倍數碼變焦, 成120倍, 在池中唔陪 1 cm的浮萍小花都影到, 當然成像唔係太清晰.

遊人好多, 我都要等人行開先可以過池.

媽咪叫我唔好過晒池, 企定定影張相先, 好多人都讚我又定又乖巧.

其實我玩到傻, 狂野奔喪時, 佢地見唔到o者.

太陽又唔開工, 媽味咪叫我同太陽花影相, 但唔係燦爛陽光, 點配合燦爛笑容.

除非太陽高高掛.

媽咪 : 洛洛, 有心事咩?

無野, 可能腳仔濕, 唔自在.

我無唔舒服, 我地唔駛驚.

婆婆, 何解你變左豬頭大面

婆婆 : 你媽咪玩我o羅, 玩乜魚眼, 快快還原我本貌.

係o羅, 仲係有D唔自在.

媽咪, 不如走, 好嗎 ?

唔行喇.

下次再來啦, 我都唔想再留.

你地仲唔走, 我走喇.

返出市中心食野好嗎?

唔知係咪玩左四日, 今日玩左唔夠兩個鐘都已唔想郁, 好彩有私家車坐, 舒服擱起頭, 係咪似大爺呢

當媽咪佢地食飯時, 我都有飲雞湯補充體力. 婆婆成日常行出西貢海濱, 細媽見仲早, 俾佢行一圈.

我突然心情靚返.

我都唔明點鮮, 唔通有阿伯心事

定係地面乾爽, 心情靚返


時間差不多, 要走喇, 返去, 大細媽大把野做, 我又要休息. 等媽咪佢地返四日工, 星期六又到我出動, 諗起心情又靚返晒.



2 則留言:

  1. 係囉, 洛洛在獅子會笑容欠俸了啊 ~.~
    d 相好灰咁ge, 係因為無太陽?

    回覆刪除