2013年10月31日

131031排新症


今日終於抽空下午去QE排專科新症, 好似劉姥姥咁周圍問, 點知搵對櫃台, 埋去一問, 新症最快要2015年5月先有, 又話醫管局已經實施分流, 叮囑我改去廣華, 可以安排到明年 9 月, 無法子, 惟有又步行去廣華.

終於, 排到明年 9 月 29 日, 即 47 星期 4 日後, 都好, 起碼唔駛等兩年 

返左屋企, 俾細媽話我, 我應該早多一兩年前排隊, 咪唔駛要等咁耐, 又可以早D有平藥食

但算啦, 起碼我已經行動, 唔駛等老都未搞掂

6 則留言:

  1. 我半夜肚痛入明愛急診室,由醫生轉介去專科,都要排足一年,你比我快幾個星期了

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵, 我俾身分證登記, 個職員話我無記錄, 未睇過政府醫院呀, 當時個心笑左.
      我唔算緊急, 所以唔係第一或二類優先, 所以我在 48 星期內有得見第一次醫生, 都OK hehe

      刪除
  2. 排政府醫院,預咗要等,但有時真係好過份

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我諗住經濟容許下, 睇私家醫生, 等穩定先排醫院專科咋. 否則真係等至少一年先有得見第一次, 輕症都變嚴重 .

      刪除
  3. 唉, 政府真係由有排等 =.=" 由小病等到大病了=.=" 好彩你負責得到頭 part 去睇私家咋, 唔係真係死得啦 >_<

    回覆刪除
  4. 暫時仲可以頂到, 老時都唔知 :P

    回覆刪除