2013年10月26日

131026黃泥頭至大水井

等呀又等, 足足等了一年, 為左就係等芒草呀.

今日細媽晚上有約, 媽咪預左半日行程, 早些返屋企, 但我地慢摸摸, 我由黃泥頭起步時都已經 9:18am, 到起步點已經 9:38am


慢慢沿石級上石芽背

婆婆, 點呀, 我地唔趕, 但要快呀, 唔好停


 婆婆 : 唔好催我, 否則我行返轉頭自己走

婆婆點會走佬o丫, 佢一定纏實我地o架

晨運勝地, 望落山下, 好靚, 可惜我太矮咋, 唔可以同山下合照.

慢 Hea下, 接上麥理浩徑黃牛古道都成 10:46am

好心急, 等緊見紅芒草.

到開揚位, 見好多芒草長滿全條路, 但路段好窄, 又多行山人士, 要開始讓路俾人行先.

野草生得好密呀, 好彩我頂帽, 除左遮陽光, 仲可以擋雜草呀

每張相, 總有草入鏡遮遮掩掩

今日煙霞唔大, 清楚望到大老山.


剛才聽到幾位跑山叔叔講, 遲些有毅行者, 相信會有人來剪雜草喎, 聽佢地講, 已經剪到針山.

因今日週六, 行山人多, 每張相都要快拍, 週日更難影, 否則會阻塞山路



呢帶多紅芒草, 媽咪話會再去其他地方睇其他芒草呀.





到打瀉油坳喇


當我地在打瀉油坳影下相時, 有位哥哥即時認得我, 原來佢有來睇我同婆婆行山 Yblog,  讚我同婆婆好叻, 又話我在行山界係好出名的行山小狗, 佢在上年都遇到我地呀, 相信佢一定認得我自家太陽帽, 多謝佢讚我


始終我太細粒, 都要幕後工作人員抬高我同芒草合照

經芙蓉別去茅坪喇.


婆婆, 又大石級落, 留意跣.



茅坪小休後, 又出發, 細媽以為行去昂平先再落.

上星期先行完, 今日行大水井古道喇.


頭段都係翠綠山嶺.

但早排大山火, 把一大片山頭燒毀, 相信最快要等初春先有綠草同嫩樹芽生出來, 所以, 拜祭先人後, 必須把山種完全滅熄先好走.

到大水井茅坪新村都接近兩點, 去食埋午餐再回家, 細媽都可以做下家務同梳洗先走, 但媽咪同婆婆餐晚餐, 就要自己搞掂喇

6 則留言:

  1. 如果今日你們行衛奕信徑可能會更熱鬧,因為有雷利衛徑長征比賽,跑156公里的健兒已經回頭跑向赤柱,下星期日(11月3日)衛奕信徑也有比賽,是苗圃挑戰十二小時,油塘跑至大埔,共42公里

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 好彩今日無去港島. 我地唔敢星期日行黃牛古道, 怕更阻人家練跑呀 ^^
      咁下星期日又要避開油塘至大埔, 免得婆婆又左是閃右避呀.

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔係 Fans, 係同樣熱愛行山的山友 ^^

      刪除
  3. 入秋了行山人出動了hehehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 路窄的話, 婆婆猛讓路俾人行先, 我地仲拉長先行完XD

      刪除