2013年10月1日

131001國慶節在獅子會

今日國慶節, 只係一日假期, 昨日媽咪公司本來下午放半日, 最後大細媽都鬥遲返來呀...
明天又要返工, 為左大家有充分休息, 同準備今星期六入秋行山計劃, 我地揀去獅子會行下.


相對來講, 來獅子會, 比行城門河更精彩, 事關周圍都係草地, 我一到步已經開心掘地

大細媽叫極我都唔會理佢地o架, 次次都忘形.

噚日早上又痾軟便, 為免搞到 pat pat 毛毛, 又要紮辮仔

入秋, 呢種粉紅色攀籐科花又開了.

等我行入再八下先.

好彩無選擇行山咋, 想唔到仲好熱, 成 30度, 三個女子汗流浹背.

來獅子會, 貼近大自然, 望下綠色樹葉, 心曠神怡, 大細媽又充滿力量, 明天返工賺錢.

細媽俯視, 見有一顆松果, 如盛開玫瑰花, 好靚呢

熱到都唔想行, 幸好周圍都係樹蔭.




鍾意又可以在小徑跑下.

又或跳入水道浸下腳, 雖然呢樣係大細媽唔太鍾意, 但佢地又唔夠我快.

好耐無見阿黃, 今日見到佢喇.

繼續在水池悠然自得, 好似與世無爭般.

只係在園內行, 單調左, 行埋蕉坑自然教育徑, 短短地.

無難度




傻傻下又到一點, 三個女子又叫肚餓喇.

要去食午飯喇, 今日西貢碼頭同市中心附近都多人, 個個都出來享受假期, 都係早D走, 免得搭車排長龍同塞車呀


4 則留言:

  1. 個天氣一時又熱到死, 一時就下雨, 仲未係行山的日子啊 >_<

    回覆刪除
  2. 洛洛我知你鐘意去山澗玩水但最好唔好喇
    http://www.scmp.com/news/hong-kong/article/1310038/pet-owners-warned-after-water-borne-disease-leaves-10-dogs-dead

    回覆刪除
    回覆
    1. 洛媽 : 嘩, 巧恐怖. 但好難避免, 一係唔帶佢出去咋 =.=. 惟有盡量阻止.

      刪除