2013年10月6日

131006上窰郊遊徑

昨日行左 15 公里有多, 又知道陽光照在身仍舊好熱, 所以今日 Hea 下行上窰郊遊徑就算.

但東北季候風好勁, 企在元五墳霸邊岩石, 吹到我臉容扭曲

險些企唔穩.

有無咁大風呀.....

好彩並非個個位都有超強風, 我在郊遊徑起步點, 頭髮都係吹到微微郁動. 

又係陽光普照下, 我變身大自然陽光小男孩

在正光源下, 藍綠下的我, 特別神氣



入秋行山裝備 : 太陽眼鏡, 太陽遮及太陽帽



當然要有足夠飲用水, 但大細媽都會多帶支水俾我灑水降溫.

仲要識在樹蔭下休息下, 咁就唔怕涼中仍帶熱及乾燥下中暑

仲要媽咪影相要快靚準.

咁我就唔駛在陽光下呆站擺 pose

其實今日在樹蔭下, 清風送爽, 好舒服, 坐係度都唔想行.

今日路程短, 遲出門, 但都好快行畢全程.

細媽見無遮掩下, 實在覺熱, 唔行埋上窰家樂徑了.

時間又早, 去埋起子灣碼頭先折返.


今日初二, 水位漲, 紅樹林外的石橋沒入水中, 我地只在岸邊影下相.






然後入埋村, 走去碼頭望下.

再原路出去北潭涌自然教育徑, 出返大網仔路.

兩日都在晴朗天渡過, 好滿足
下星期又一連三天假期, 我要媽咪好好計劃下先



2 則留言: