2013年10月14日

131014同 Roxy 慢步城門河畔

點解今日出街, 有團黑黝黝野跟我尾.


又好似好面善

喂, 咁纏身

哦, 原來係 Roxy, 昨日同媽咪去野餐, 今日輪到佢出來

細路, 唔好周圍八, 跟實我啦

Roxy : 知喇, 長氣洛哥哥

呢條長廊, 係咪來行貓步

洛洛 : 緊唔係, 係我媽咪叫我打咭位

Roxy : 打咭要企咁高, 會唔會跌屎我o架

洛洛 : 你企定, 合作D, 我媽咪影完相就放行

Roxy : 放行我只識放飯


呢個 Roxy真係好似未見過世面, 又八又慢, 有排行

Roxy : 我開心呀, 八八又何妨





Roxy : 開心停不了, 我都連阿媽都唔記得


全段路都好多狗地行, 呢個傻仔發揮八卦本色.

我地兩個配合得天衣無縫.

一齊去識朋友仔.


呢個打咭位, 驚Roxy未能駕馭, 都係由我來.

Roxy : 我好忙o架, 洛哥哥, 你自己應付你媽咪啦


個 Roxy 八到屎, 終於都來到飯堂, 玩左兩日, 我都要來個午睡先

午餐後, Roxy 似未攰, 又一齊繼續





Roxy : 不一覊係我本色

唔笑都一樣型.

洛洛 : 咁擺 pose 又點

Roxy : 耳屎執




不經不覺行到大圍, Roxy 已經變左漏氣毛公仔

一連兩日, 同佢兩母子玩, 好開心, 等下次有機會, 又諗到適合地點, 又再約過

1 則留言:

  1. 洛洛就下小朋友吧, 佢地都係想認識呢個世界多一點 ^^

    回覆刪除