2013年9月29日

130929城河行及 Janet B 兩歲生日小派對

今日在香港大潭水塘, 有個"一齊行"活動, 希望藉此機會, 等所有香港人都齊齊關心, 屬於香港人的郊野公園將有被侵佔的機會, 但我地一早有約了, 而且媽咪都怕我在人群腳下失方寸, 都係心中支持, 再者, 我地昨日都有去西貢郊野公園呀.


昨晚一場大雨, 都幾驚今早又係咁, 好彩只係天陰咋

其實都驚會稍後又有雨, 我地早點出來, 睇下環境

涼涼的風, 好多小朋友都出來玩.

今日應該唔駛淋濕身.

話就話有厚雲, 但又覺紫外線都高o架.


昨日跑沙灘, 好似無乜磨腳趾甲, 今日要補返.

磨完舒服晒.

點知有毛毛雨粉, 媽咪今日醒目左, 識帶雨衣俾我著.

但著完雨衣, 雨毛毛又停, 真玩野.

我地約會在下午, 去沙角村飯堂食飯先.

飯後慢慢步行去彭福公園.


經過昨日同今早, 我暫時仲好精神.



但行到馬會員工宿舍附近, 細媽怕我太攰, 要我上細媽號, 我無異議

翻查記錄, 我地對上一次來彭福, 係上年 9 月22日, 即一年無來.

附近環境唔同晒.

我地在小食亭附近等大家.

東東同 Cyme妹妹先到.


第一次見東東細佬呀.

我咁耐無來, 要周圍巡下先.

接著係 coby & major 來.


我地當然又周圍八啦.

好似 Poker 呀.



同我玩喇.

細佬佬都開心起步, 盈盈又睇實細佬佬, 真乖.

Roxy 同 cyme 兩兄妹四處走, 媽咪無可能影到佢地.


一一妹原來彈跳力驚人.

三姐弟只係圍實佢地媽咪腳


我今日揀中同大朋友玩, 佢地友善.




原來今日係 Janet B 兩歲生日小派對, 所以揀戶外, 大家就可以又玩又食.


而 Roxy 就在細媽溫柔按摩功下臣服左, 我都知按摩好舒服, 又好難怪 Roxy 唔軟化

我今日好開心, 但又因為成日叫朋友仔玩, 叫得多, 水都飲多, 我只有聽日一日休息咋, 因為我聽到, 星期二係國慶節, 即我又出動喇

2 則留言: