2018年6月30日

180630大驟雨在陽明大潭

三連假又來, 今日係上半年最後一日, 時間真快.


天文台話今日好天呀, 咁假期第一日, 當然來大潭晨運啦.

跟住婆婆大步走.

途中遇見第一次見的巨無霸朋友仔, 點都要打下招呼, 唔好失禮.

每次起步無精神, 行左一陣, 輕鬆心情返晒來.

又有朋友仔.

落斜, 今日都要視察水塘情況.

婆婆, 我落去水塘先, 你想行, 就跟來啦.

中水塘唔滿, 唔知引水道有無水呢 ?


唔怪得啦, 無水流來.

上中水塘, 都唔知幾時能連返埋一齊.

 我地叫婆婆自己上返涼亭等, 我地照例兜個圈.

陽光都唔艋猛烈, 可能早啦.

但行多幾步, 唔同左.

都係上返去搵婆婆.

以為今日見唔到, 大少姐同姐姐終於來了. 姐姐話見到婆婆在前面呀.

同姐姐打完招, 回程.


途中, 竟然有隻信鴿, 迷路嗎 ? 佢好悠閒漫步, 小心呀.

大斜路, 大細媽堅持要我上車.

細媽 : 坐好得唔得 ? 趷 pat pat, 跌死呀.

咁, 平路, 俾我自己行返啦, 我知婆婆應在前面.

見到婆婆喇, 原來佢慢行, 仲未到涼亭.

一齊行啦.

到涼亭大休時, 突然落驟雨, 細媽話佢見今早曾經有雨, 拎定把新遮出門, 依家有雨, 一於走出去試下, 把遮有無漏水, 測試絡果係無問題. 但越落越勁雨, 又有風, 好彩我地剛好在涼亭咋.

雨後, 要走了, 否則遲左, 返到飯堂多人, 難搵好位.

行到四手腳都濕透.

細媽話睇下今日有無緣 - 當然係無, 咁耐都係一次咋.

仲有一段路呀.

到閘口, 換裝, 唔該快快打開涼風私家車, 我要休息呀.

沒有留言:

張貼留言