2018年6月2日

180602陽明晨步由厚雲轉藍天

昨日一股微弱東北季候風影響, 加埋偏東風遍及全港, 帶左D雷暴同驟雨, 酷熱警告在昨午告一段落.
今日六點起來時, 都係 26 度, 好舒服溫度.
來到灣仔, 上的士時, 竟然有細雨, 點好呢 ?
估唔到來到陽明山莊大潭郊野公園閘位, 只係厚雲, 地面乾呀.


雲好厚, 又有風, 都係唔駛著 cooling coat住.



見婆婆著住風褸, 都知溫度清爽, 細媽叫媽咪幫我同婆婆影張相, 費事走失, 都有記認 XD
因為媽咪無記性呀.

到廁所, 見有一隻蟬正脫補成長.

太陽在雲間走出木來, 婆婆要脫衣了.

而我就著返 cooling coat.

今日都係落到上大潭水塘.

為左唔想婆婆要上斜返轉頭, 細媽叫婆婆唔好跟我地落, 叫佢回頭慢步返回涼亭等我地.

到水塘.

繞一圈.

水塘水量又少左.

預告下星期中會有狂風大雷雨, 仲會有成星期都係呀.

唔落喇.

回程上返去.

中水塘快見底, 魚同龜快無處容身.

細媽, 等埋.

媽咪留後左呀.

到涼亭, 婆婆在亭等我地, 仲話剛才有隻百多磅野豬在附近搵食, 低已經行上山岥另一處.

休息一輪, 要走了.

細媽話想睇魚同青蛙, 又入來燒烤場.


現在已經藍天, 仲漸漸熱.

如果入草叢, 會唔會涼D.

你睇我唔到.

蟛蜞菊盛開季節, 周圍黃小花, 好靚.

回到廁所外, 成蟬對翼已經由偏白, 轉左透明, 但仍未完全脫變好.

上返去閘位, 婆婆先行上去, 人影都唔見, 咁快 ?

今早落來, 天色厚雲清爽, 現在藍天, 微風, 熱熱.

到閘口, 換妝梳毛, 轉兩次短程車, 又可以好快返屋企飯堂喇.

沒有留言:

張貼留言