2018年6月9日

180609暴雨後的晴

熱帶風暴艾雲尼在昨日上午, 由三號波改掛一號, 幾日來, 帶來了紅雨同黃雨, 終於有雨喇.
幾日都雷暴警告, 我因為驚雷聲, 搞到細媽都無覺好瞓, 昨晚都有雨, 仲雷暴警告到今早 6 點.
7 點多, 細媽大叫, 太陽出來了, 我同媽咪急急起床, 整妝出動.


8 點幾起步, 唔食早餐, 改為行完晨運食午飯.

太陽一出, 地面雨水都乾晒.

以為會行到肚仔濕, 你地睇, 暴雨後, 幾好天.

晴天下, 都要擔遮防曬.

我有太陽帽同 cooling coat.

所以都無大問題.

出到河畔, 晨運姨姨都返左屋企了.

細媽話今日主要出來食午飯呀.

所以, 我會專心一致.





行快D.

都有風吹, 好舒服.

婆婆又去趕去廁所, 佢一早打招呼話轉去隧道, 而我地就去瀝源橋打咭後回頭.

婆婆先行一步, 唔知最後邊個刑先.

係我地到先.

無法啦, 婆婆食左去水藥, 會去廁所次數多D, 反正今日到飯堂, 都未夠鐘到飯市時間, 坐多陣先啦.

沒有留言:

張貼留言