2018年6月9日

180609三腳仔

今早行完晨運, 下午當然有專員陪瞓啦.

瞓到 5 點幾, 我突然唔知乜事, 右手仔有D問題, 唔敢掂地, 吊吊腳, 搞到行唔到, 在床上拐拐下.
三腳行幾步, 後腳都無力, 大細媽好驚, 幫我按摩都係無用.

但我一路都無大叫話痛, 只係掂手就縮下, 變左好嗲豬.

想行去廁所, 起左腳尿尿, 得一隻左手同一隻右腳, 平衡唔到, 都唔識點去尿尿, 要媽咪幫手抬住身體.

想去飯水又唔夠力, 媽咪抱我去飲水.

細媽突然話驚我中風, 嚇到媽咪心都離, 但中風的話, 係半邊身, 唔係得一隻手, 而且又識縮喎.
都係去睇下醫生, 好彩今晚 9:45都有位, 未睇過莊醫生都要啦, 唔駛等聽日.

見大細媽換衫, 我起初好開心, 但無婆婆一齊, 一上的士, 見周圍環境, 只又出事了.
去到診所, 唔驚就假, 可能食飽飽啦, 6 KG呀.

經一輪診症, 莊醫生見我吊手仔, 叫我行幾步, 但我真係三腳唔識行, 醫生話先照下 X-光, 先知情況係點. 又留低我呀, 大細媽會唔會唔要我呀.

過左一段時間, 我見大細媽又入返來, 個心安樂D.

X-光照到, 手關照有輕微移左位, 係因為我年紀大, 關節有少少退化, 醫生聽到微微"洛洛"聲, 幫我輕按原位置呀, 醫生話休息幾日, 等筋膜消炎就無事. 呢幾日都可以正常地行下, 等筋腳放鬆就會好快好, 唔可以停上所有郁動呀.

另照到我心臟有少少發大, 又係年紀大問題, 正常老化, 如果發現我行路勁喘氣或咳, 就要立刻停止活動, 以免心臟負荷大, 壓住肺部.

細媽又突然醒起問我眼仔係咪有白內障, 醫生話白內障會有好多黃或青色眼分液物, 我只係眼晴退化, 即核硬化, 正常老退化.

大細媽個心安樂晒, 食三日止痛藥同兩星期關節藥, 相信好快又痊癒.

又係財散人安樂呀.

沒有留言:

張貼留言