2018年6月17日

180617又話大雨來前的晨早

早早預告話周日同瑞午節都會有大驟雨, 真係驚驚呀. 
所以決定又摸黑 5 點幾起身, 坐頭車入來城門河.


其實都未完全清醒.

太陽升高過高山, 陽光擋不住了.

我同婆婆並肩行.

婆婆, 咁快, 我追.


急行左一輪, 打個喊露, 吸足氧氣.

精神晒.

藍天呀.

但又有涼風.

唔係直曬住, 係好舒服.

同晨運姨姨打招呼, 要行喇.



一路行, 都望唔到婆婆, 佢行咁快 ?

唔通, 婆婆以為我地係好前, 佢追我地 ?

細媽, 睇乜 ?

原來大潮漲, 水平線快到地面呀.

細媽又大叫, 原來好多肥蟲在楓香樹上, 食左好多樹葉.

追到婆婆, 捉埋佢一齊打咭.

企定定, 影多張, 我地可以去飯堂喇.

途中有陽光曬, 媽咪抱我, 細媽打傘, 來到飯堂, 又係享受早餐時刻.

又話有雨, 行去晨運, 返埋屋企, 現在同周公傾歇, 雨呢 ?

沒有留言:

張貼留言