2018年6月24日

180624下雨晨步照出動

今早又等頭班車, 點知等極都唔見, 仲要成班等頭車乘客都望住車在對面駛走, 大家都話咁多對眼都見唔到有車到. 等等下, 落傾盆大驟雨.
等又等, 車來了, 仲掛住頭車牌, 細媽認得係剛才在對面駛走的司機叔叔.
司機話改左路, ,要兜個大轉彎去第度兜返來接客, 所以遲左.
臨落車, 又聽到佢同其他乘客講入錯線, 所以要兜返路,唔知邊樣先真, 但我就在私家車瞓左接近一個鐘, 精神晒. 


剛才場雨好大, 但都出左門, 上車前, 雨己停. 來到小瀝源, 周圍都好濕.

我同婆婆照舊步操.

1 2 3, 1 2 3.

唔會停.

昨日聽到有個伯伯同個婆婆傾歇, 婆婆話 : 伯伯, 成日都見你好努力運動喎, 點知個伯伯回答 : 我有病先做運動咋, 無病就唔駛做運動啦.
究竟乜野理論, 真係唔明.

唔通我同婆婆有病, 大細媽先迫我地成日做早操 ?

其實多郁動, 身體就保持健康, 有病先做, 都無力行啦.

運動過量唔好.

適可而止, 行下, 休息下, 食下野.

不知幾好.

唔駛行得多.

夠就要回程.

諗起快可以食早餐, 又口水流.

打完咭, 走.

太陽都出來, 唔好在戶外留太耐.

紫外線高呀.

我同婆婆朝往隧道方向, 快步走.

到飯堂, 點餐先. 今日會唔會似昨日咁, 食食下, 又雷雨, 又黃雨呢 ?

沒有留言:

張貼留言