2018年6月3日

180603風前晨步多輕鬆

終於成型, 有個熱帶低氣壓在西沙之西南出現, 距離香港仲好遠, 亦唔會直吹來香港.
所以, 今日稍後都會熱, 都係頭車入來.


今早有風, 溫度未到 27 度, 舒適. 但媽咪都帶定 cooling coat 以防不時之需.

附近植物都有D枯乾, 好想快快有雨來.

一好過往, 我同婆婆大踏步.

唔熱, 走得輕鬆.

到石船, 見花盆本來符枯樹, 變左絲花, 襯早上無人, 上來花園仔八下.

多左擺設, 有假水晶燈.
 

有拉車.

假花係俾人影婚照用, 遠觀係無大問題.

地方都大, 但其實好多地方, 未有足夠時間執好.


我都踩下假草披先.

八完, 出返河畔.

同晨運姨姨們打完招呼, 要行喇.

細媽, 中途小休站, 你做乜走咁遠 ?

我聽到又有人叫肚餓.

快步先.




瀝源橋前, 又見得B.

唔傾喇, 我好趕時間.

打完咭, 即回頭.

今日, 婆婆緊貼我地, 唔通佢好肚餓 ?

搵個好風位, 叫定早餐, 婆婆去完廁所, 來到就有得食, 我乖唔乖呢 ?

沒有留言:

張貼留言