2018年7月1日

180701七一晨步大遊行

今日周日, 係七月一日, 對我地來講, 只係假期, 根本無野值得我地去慶祝囉.


食早餐定食午餐, 最後怕晏左熱, 都係摸黑起身.

昨日都算瞓到足.

今早好精神.

我同婆婆大步走, 齊齊鍛練好體格.

現在晴朗天, 其實半夜有雨, 我地等車時都有細驟雨, 來到小瀝源先見藍天.

地面乾爽, 唔會似昨早咁, 行濕晒.

我地在石船, 見有好多跑手由馬鞍山一邊跑來.

幾驚又俾佢地霸晒整段路.

好似係回雞半馬跑, 最快果D係晒前方.

我地行行下, 又唔同牌號, 應係分長途同短途, 因為剛才見係 A, 現在 B.

媽咪, 不如坐低, 嘆下雞.

等大群眾過左先啦.
 後邊都係 Hea Hea下, 我地快步行, 快快完成晨運.

又見得得B兩兄弟.


打下招呼, 走喇.

打咭點, 婆婆, 回程.

快到飯堂, 行兩個鐘, 夠了.

心滿意足, 當然包括有雞乾啦.

沒有留言:

張貼留言