2018年6月16日

180616開心大潭晨步

雖然話今日會有驟雨, 但應該會好大雨卦, 照來陽明山莊, 行去大潭水塘, 睇紅雨黃雨後, 水塘情況. 休息左一星期, 手仔都有返力.


今早咁好風, 好舒服.

行動自如.

但遇到朋友仔, 追幾追,吠幾吠, 真係唔夠後生來.

叫到有少少喘氣, 但見到朋友仔, 都幾開心呀.

慢行落.

叫左婆婆, 可以跟上次咁, 中途先行回程. 但婆婆話都想落去水塘八下.

落斜時, 陽光出來, 有D熱, 都係著返 cooling coat.

大地濕潤, 菇菌都可以長出來了.

接近水塘, 聽到淙淙流水聲, 馬上行去引水道望, 源源不絕.

早兩星期前(2-6-2018)(見下圖), 中水塘係差不見底.

今日滿左好多. 婆婆都睇完水塘現況, 我地叫婆婆慢慢上返去, 在涼亭休息, 我地兜個圈先回程.

大潭水塘雖然同滿塘仲有段距離, 但打後仍會有雨ma.

今日真係好好風.

吹到亂晒.

今日唔多人.

轉完一圈喇.

又慢慢上.

中途要休息.

到比較斜路, 細媽負責抱我上, 我又可以嘆下.

老人家, 要抖抖, 婆婆話佢上到涼亭都係一陣咋.

佢咪係求周圍轉, 望下昆蟲囉.


大休完, 都要繼續.



細媽好掛住, 好想睇青蛙.

突然發現水中有另類生物.

原來係野生龜, 唔係巴西紅耳龜, 應係土生品種.

第一次見, 怪不得附近有標貼, 嚴禁捕捷野生龜啦.

睇完, 又繼續往閘口位方向, 婆婆, 你好快呀.

終於追到.

婆婆有新發現.

 蟬.


我地唔驚, 係細媽驚, 彈開好遠, 仲催我地快行.



返回閘口位, 仍係好好涼風.

落左妝, 鬆晒, 快D整好冷氣車, 我要上車喇.

3 則留言:

  1. 你好﹗大潭水塘道我行過的,見到相片中有一個小池塘,有興趣去看看,請問大概位置及如何前往?謝謝。

    回覆刪除