2018年5月27日

180527熱浪晨操

天文台昨在市區錄得最高34.7°C, 係連續第10日酷熱, 雖然昨日有雨, 都減唔到溫度下降.
上年今日, 我地仲可以去深井兜個圈呀.


摸黑起床都成 28 度, 坐頭班車來, 6 點半起步. 地球自轉方向原因, 加上有新公屋興建, 太陽升高時, 位置剛好有高樓擋了, 有點風, 都可以.

到石船, 太陽偷到位照來.

好彩暫時又未係太炎熱.

出到河畔, 有樓宇擋下, 都 OK 啦.

反正, 我都唔會走到好遠, 我已經決定左, 呢個夏季, 最多行到瀝源橋就轉彎.

又同晨運姨姨們打下招呼.



同婆婆打下咭先.

我地並肩走.

途中, 有條小蟒蛇由河邊游上岸, 再爬上草叢, 班大媽嘈嘈閉, 仲報警, 希望小蟒蛇能安全離開.

嗱, 打完咭就要走.

婆婆, 佢地仲同狗街坊傾, 唔願走.

唔好埋佢地, 我去搵位先.

搵埋位, 叫定野食, 等婆婆行到來, 坐低就有早餐呀.

我地好早返到屋企, 12 點, 突然落左場大驟雨, 淋一淋, 舒服好多, 但唔係度度有雨囉.

沒有留言:

張貼留言