2017年4月29日

170429荃錦坳往深井

期待的三連天假, 仲要係好天, 終於可以來荃錦坳遠足.


我地會行去清快塘落深井.

婆婆話佢應付到, 最斜係上直升機坪一小段.

無期待, 有驚喜, 直升機坪的幾十棵櫻花樹, 竟然無枯萎, 仲有花開.


幾靚😍

春天花特別多.

可能早出發, 人同單車都唔算多.


桃花園依舊 _____ 無桃花__都唔係開花季節😏

另一上斜路, 呢段無咁斜.

有幾位姨姨行落來, 佢地叫媽咪睇實我.

原來有蛇在曬太陽, 條蛇應係無毒, 但都好長, 似有成 7 -8 尺.

為左令大細媽有難忘之旅, 給她們洛印.

媽咪 : 睇住佢踏落米田共, 我想屎😵

分岔位蓮花山, 媽咪昨晚睇完地圖, 經呢度行去深井, 會比較長路少少.

幼苗, 似棕櫚科刺葵,  等大左先知.




紅紅綠綠, 唔係馬騮衣服, 係大自然色彩.



越野單車場練習場大休.

繼續下坡.

又在分岔位, 已經睇定路線, 向田夫仔方向行.


今次唔再猶疑不決, 因為媽咪溫習左地圖, 向前走, 唔入營地.


在此位, 接入元荃古道, 係最短又唔難.


樹蔭下穿梭.



到涼亭喇.

婆婆話唔辛苦, 因為我地慢慢行囉.

喜香農莊的勒杜鵑好靚.


因為唔想打擾農莊狗狗, 我地都會唔入去.

但可以在另一閘位入去池塘邊, 影下相.


臭草花, 全株都好香.

落深井, 無乜風了.

細媽怕我攰, 叫我上私家車.

但我想行多陣呀.

無帶 Cooling Coat, 濕背背啦.


快快落山.

因為今日唔會在深井食午飯.

返屋企食堂.

好心急.

衝呀.

始終都係下午, 熱熱了, 而且都真係覺攰, 行到廁所位, 都係上返車車, 由細媽車我落山.

本來到深井村, 大人想先去去廁所, 但見有的士喎, 僅係立即上車啦, 唔上, 容乜易會截唔到, 有時好邪呀.

沒有留言:

張貼留言