2017年4月22日

170422陰天下大潭篤水塘

不穩定天氣, 唔想只行城門河, 都係來港島老地方好.


今早清涼左好多, 話可能有驟雨, 都係早早出發起行.


昨午天黑又大雨, 今日行大潭水塘道, 都唔太濕.


一連兩日雨.

水塘都無多水左.

幾時才滿塘.

因為水塘道部份路鋪左新砂路, 砂好尖, 我又無著鞋, 次次拮腳板有些痛, 我都唔太想行, 大細媽都會輪流抱我, 等行到平滑路才由我自己行返.

細媽話, 今日落霸底.



轉入柏架山道, 就可以避開拮腳砂路.



仲要行平路.

行得好舒服.

到回分岔位, 無可避免行少少拮腳路.

成日見中水塘有水流落來.

唔明囉.

真係咁滿水 ?😛

大潭篤水塘明明好乾, 好少水.

為左想知點解, 一於走去霸底睇睇, 真係源源不絕水流.


婆婆, 我地再上少少睇.


到霸頂.

原來真係滿塘.



八完, 係時候正常行程.

有陽光透出.

相信入夏, 雨季來時, 塘會滿溢.


又見遠處大霸.


行完時, 天文台報有雷暴警告, 都覺天又暗了.
車來, 開始有點點雨, 再轉車時, 一上車, 雨勢開始好大, 真好彩.
途中, 雨已停, 走運呀.
早起鳥有 Jetso, 玩完上車先落雨, 落車就停雨.

沒有留言:

張貼留言