2017年4月15日

170415復活長假二之城河

本來見婆婆情況理想, 今日去遠D, 行下郊野.
點知昨晚, 我又痾爛便, 仲似有血混在便便中, 想去即刻睇醫生, 又爆滿, 最快今日下午.
今日只可又來城河畔行.


上星期預報, 復活節假會有雨, 點知真係到假期, 天氣真係好, 但我同婆婆都有點妥, 世事難料.

不是預期.

今早,第一篤便便都可以, 唔覺有血.

其實, 上星期六去香港仔水塘, 途中都痾過帶鮮血便便, 接送又無乜事, 以為好返.

幸好, 我食得瞓得.

所以, 今日又係行城河畔, 我都係笑笑口.

笑容滿面, 婆婆腳又散左腫.

全家都無咁擔心.

因為約左四點見醫生.

快快回程.

剛好午飯時段到.

早些食完回家.

等我補下眠, 又要出動喇.

沒有留言:

張貼留言